luni, 3 mai 2010

Crema de zahar ars



Ingrediente:

1l de lapte
6 bucati de oua
200g zahar (eu am folosit fructoza)
4 linguri de zahar brun pentru caramelizat
1 pliculet zahar vanilat

Preparare:

Se topeste zaharul brun intr-o forma (eu am folosit o forma de cozonac), am tapetat peretii cu zaharul caramelizat.

Intr-un alt bol am inceput prepararea cremei: se pun ouale, zaharul si se amesteca cu grija sa nu faca spuma.

Se toarna laptele caldut si se amesteca.
Se toarna cu grija amestecul de oua si lapte, se baga la cuptor la foc mic timp de aproximativ 25-30 minute.

Se face testul cu scobitoarea, adica se inteapa crema cu o scobitoare si daca aceasta este curata inseamna ca crema este gata.

Se lasa sa se raceasca bine si se serveste alaturi de putin sirop, eu nu am avut rabdare sa o las sa se raceasca asa ca felia e cam "agitata".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu