miercuri, 21 aprilie 2010

Tiramisu cu fructe


M-am gandit sa prepar un tort fresh si am gasit o reteta interesanta, tortuletul a iesit de-li-cios, racoros si parfumat.
Sper sa-l incercati, bineinteles daca va plac combinatiile de frisca, crema de vanilie si fructe, pentru ca nu veti regreta!

Ingrediente:



Un pachet de piscoturi,
doua plicuri Crema de vanilie pentru tarte cu fructe de la Dr.Oetker,
400ml lapte,
o cutie Creme Patisserie de 500ml de la Meggle,
doua portocale, un grepfruit, 2 kiwi, 2 banane si capsuni.

Prepararea:

Am stors sucul de la portocale si grepfruit si l-am pus intr-un bol (fara adaos de zahar!)ca in imagine.


Am preparat crema de vanilie conform instructiunilor de pe plic, apoi am batut frisca si am inceput asamblarea, astfel:

Am inmuiat piscoturile in sucul de citrice si le-am asezat in strat in vasul pregatit pentru tortulet.



Am asezat deasupra un strat de crema de vanilie, apoi am presarat bucati de fructe: kiwi, capsuni, banana.



Deasupra am mai pus un strat de frisca, apoi inca unul de piscoturi inmuiate in suc de citrice. Am acoperit tortul cu un strat de frisca, am ornat cu fructe, asa cum se vede in imagine.



Este minunat dupa ce a stat minimum 3 ore la frigider.

A iesit extrem de parfumat, aromat si fresh !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu