sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Un interviu inedit

In cautarile mele prin carti, pe net, am gasit un interviu inedit [autor necunoscut] pe care il voi expune aici:
<< Am visat ca am avut un interviu cu Dumnezeu.
- Asadar, vrei sa ai un interviu cu Mine ? - a intrebat Dumnezeu.
- Daca ai timp, am raspuns eu.
Dumnezeu a zambit:
- Timpul meu este vesnic; ce te gandesti sa Ma intrebi ?
- Ce te surprinde cel mai mult la oameni?
- Faptul ca, gandindu-se cu ingrijorare la viitor, ei uita prezentul, astfel ca nu traiesc nici in prezent, nici in viitor.
Ca ei traiesc ca si cum nu vor muri niciodata si mor ca si cum nu ar fi trait vreodata.
Ca se plictisesc sa-si traiasca copilaria - se grabesc sa creasca mari si apoi iarasi tanjesc sa fie copii.
Ca isi pierd sanatatea ca sa faca bani si apoi cheltuiesc banii, ca sa-si refaca sanatatea.
- Ca un parinte ce esti, care ar fi lectiile vietii pe care ai vrea sa le invete copiii Tai?
Sa invete ca nu pot face pe nimeni sa-i iubeasca, ce pot face insa este sa se lase iubiti.
Sa invete ca cel mai valoros lucru nu este ceea ce au in viata lor, ci pe cine au in viata lor.
Sa invete ca nu e bine sa se compare pe ei insisi cu altii.
Sa invete ca o persoana bogata nu este una care are cel mai mult, ci una careia ii trebuie cel mai putin.
Sa invete sa ierte, prin practicarea iertarii.
Sa invete ca banii pot cumpara orice, dar nu fericirea.
Sa invete ca doi oameni pot privi la acelasi lucru, dar il pot vedea foarte diferit.
Sa invete ca nu totdeauna este suficient sa fie iertati de altii, ci ca trebuie sa se ierte si pe ei insisi.
Sa invete ca Eu sunt aici cu ei - intodeauna.>>

3 comentarii:

  1. Octavian Paler Interviu cu Dumnezeu . Cauta mai multe pe You Tube

    RăspundețiȘtergere
  2. Octavian Paler Interviu cu Dumnezeu . Mai multe lucruri interesante pe You Tube despre Paler

    RăspundețiȘtergere