marți, 7 decembrie 2010

Dieta minunata

Am vazut ca cele mai de 'succes' postari ale mele sunt acelea legate de diete, asa ca m-am hotarat sa va prezint, dieta cu care am slabit eu in ultima perioada (nu da gres, am vazut rezultatul pe foarte multi oameni), sfatul meu este sa o incercati macar pentru o luna si nu veti regreta.

Dimineata:
1) un pahar mare de apa, la trezire,
2) mic dejun: un smoothie cu diverse combinatii de fructe [raw](au fost deja prezentate), alaturi de 2 tablete de spirulina si/sau clorella si guarana (pentru a asigura necesarul organismului de proteine si vitamina B12 - beneficiile acestor plante le voi prezenta in alte 'episoade'.
3)gustare : seminte de toate felurile, alune de toate felurile, nuci de toate felurile crude [raw].
4)pranz : o salata care ar putea sa contina o combinatie de salata, ardei, rosii, castraveti, ceapa, ridichii, varza, morcov, conopida, masline, verdeata, sare, piper, ulei, otet dupa gust[raw], crutoane.
5)gustare : la fel ca la (3), insa evident ca le alternam alfel ne plictisim:).
6)cina : la fel ca la (4) insa in alte combinatii si putem sa mai adaugam si un orez fiert cu diverse condimente !

Enjoy !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu